zondag 10 juni 2012

Mijn Avondroutine


Elke avond haal ik netjes mijn make-up eraf, ik vind het niet meer zo veel werk en mijn huid is zeker opgeknapt na een tijdje deze routine te gebruiken. Op dit moment gebruik ik alleen Kruidvat producten, maar meer omdat ik Kruidvat huismerk een prima budget merk vind.




Eerst begin ik met mijn oogmake-up, met de Kruidvat oog make-up remover gaat dat prima! Hij laat gelukkig geen vettig laagje achter, maar wel heb je soms iets meer nodig dan normaal. Ik vind wel dat hij zuinig in gebruik is, deze is 1,99 euro. Met 1 wattenschijfje heb ik meestal genoeg voor beide ogen.


Vervolgens ga ik mijn gezichtsmake-up verwijderen. Dit doe ik met o.a met een reinigingsmelk. Ik doe wat op mijn watje, en verwijder mijn foundation etc. Soms doe ik nog een watje daarna, om het nog even goed te verwijderen. Deze is ook rond de twee euro, en vind hem erg fijn. Niet te vet, gewoon goed en verfrissend.


Nu ik bijna klaar ben, wil ik de laatste make-up resten nog verwijderen. Dat doe ik met de gezichtslotion van de Kruidvat. Ik heb er al veel dingen over geschreven en hij stond ook al een paar keer bij mijn favorieten, hij is heerlijk verfrissend! En dat voor 1,99 euro.


Als allerlaatste breng ik een nachtcrème op, wederom van de Kruidvat, maar deze vind ik echt fijn! Hij ruikt heerlijk, en is fijn aan te brengen. Het lijkt wel of hij vernieuwd is omdat hij eerst toch stroever ging. Nu is hij ook een beetje groenig van kleur. Deze is 4,-

Zoals je kunt zien doe ik best veel voordat ik mijn bed induik, maar het is zo gebeurd. 

Wat doe jij als avondroutine? 





6 opmerkingen:

  1. Leuk om je avondroutine te zien! Je doet dan wel veel voordat je je bed induikt, maar het is wel heel belangrijk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als avondritueel reinig ik mijn gezicht met een facewash. Daarna gewoon een nachtcreme en een oogcreme

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne producten lijken mij het! Ik gebruik ook een reinigingsmelk van Kruidvat, voor de gevoelige tot overgevoelige huid. Werkt erg fijn! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijken me fijne producten! Leuk om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...