vrijdag 25 januari 2013

Skin79 Super Plus Triple Functions Bleblesh Balm


Een paar dagen geleden stond er al een review online van de Skin79 Shiny Pearl Water Drop BB cream. Nu de wat bekendere BB cream, namelijk de: Skin79 Super Plus Triple Functions Beblesh balm. Wat 'n naam! Deze BB cream bevat onder andere whitening, wat onder de Aziaten erg hot happening is.




De BB cream komt in een oranje doosje omdat de BB cream zelf ook oranje is. Een leuke en vooral handige verpakking. Ook is het erg hygiënisch omdat de substantie uit dat kleine gaatje komt als je de verpakking aan de bovenkant indrukt. 


Maar, wat belooft dit product nou precies?

-Geeft whitening voor een mooie egale huid
-Verminderd fijne lijntjes en rimpels
-Goede bescherming tegen UV-straling

Goede beloftes, maar ik ben vooral benieuwd wat de dekking en de substantie er van is.


Eén hele pomp, dus helemaal ingedrukt dan komt er dit uit. Dit is voor mij veel te veel, toen ik het eenmaal had uitgesmeerd had ik ook echt té veel. De substantie is lekker dun, niet zo als foundations. 



Hier zie je het verschil duidelijk goed. Links mét, rechts zonder. Mijn rode plekjes op mijn hand zijn zo goed als verdwenen en inderdaad: mijn huid is veel egaler. 



 Mijn eindoordeel over deze BB cream is verrassend goed. Alle veelbelovende reviews komen helemaal uit. Dit is precies mijn kleur voor mijn gezicht, het is wel voor de lichte huidjes en is maar in één kleur verkrijgbaar.
Mijn huid ziet er mooier uit met deze BB cream dan normale foundation en geloof me, deze staat nu al in mijn dagelijkse routine. Mijn foundation gebruik ik niet meer!
Het leuke is dat er nu een Nederlandse webshop is om deze BB creams te kopen. Namelijk http://www.bbcreamshop.eu/. Ik dacht eerst altijd dat je ze via eBay moest kopen, maar ik koop het dan toch liever op een webshop.

Deze BB cream is dus te koop bij de Bbcreamshop voor 20,49 euro.


8 opmerkingen:

  1. Wow, wat een groot verschil bij je twee handen! Lijkt me een erg fijne BB cream :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige dekking geeft hij, heel natuurlijk! Deze staat zo op mijn lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je ziet het verschil heel duidelijk! Hij lijkt me heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hem ook gebruikt en hij is heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. inderdaad wat een naam zeg haha :')
    maar ik zie duidelijk vershil,erg fijne BB cream dus !
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...