dinsdag 7 januari 2014

Opgemaakt December


Wat later dan gepland, maar hier is dan mijn opgemaakt van december! Ik heb een aantal dingetjes opgemaakt in de vorige maand en dat wil ik graag aan jullie laten zien. Lees snel verder om te zien wat ik heb opgemaakt in december!




Dr van der Hoog Oog-en lipreinigingslotion heb ik al best lang en ik heb hem opgemaakt. Ik vind dit een hele fijne make-up remover, het verwijdert goed mijn make-up en is ook mild. 

Golden Rose Cat Walk Mascara deze mascara had ik een keer ergens bij gekregen, maar het is niet de beste mascara ooit.. hij gaf niet veel volume, je moest veel laagjes doen om nog wát te zien.

Re-buy? De make-up remover van Dr van der Hoog zou ik gerust opnieuw kopen, alleen is het een best prijzige remover (rond de 7 euro). De mascara van Golden Rose kon je misschien al raden, maar die ga ik nooit opnieuw kopen.


Nonique Tropische gezichtswash had een hele tijd geleden besteld bij Misslipgloss haar shop en hij is nu opgegaan! Hij ruikt inderdaad tropisch en ik vind hem erg fijn voor als ik hem in de douche gebruik. Ik gebruikte hem niet altijd, maar vaak wel.

Eucerin Hydraterende Matterende Crème deze crème hadden we een tijdje geleden opgestuurd gekregen en hij is nu opgegaan. Ik heb er nog een hele tijd mee gedaan want doordat het product een pompje had kon je er lang meedoen.

Re-buy? Al zou ik weer een keertje bestellen dan zou ik de Nonqiue zeker in mijn mandje doen. De Eucerin crème zou ik zelf niet zo snel opnieuw kopen, puur omdat ik hou van afwisseling van mijn dagcrèmes. 


Batiste Dry Shampoo Tropical jaja, er is weer eens een droogshampoo opgegaan. Dit product gebruik ik als mijn haar zo nu en dan wat vet is en ik vind het echt een handig product. De Batiste vind ik zelf het beste van de droogshampoos die ik tot nu toe heb getest.

Re-buy? Zeker weten!


Nivea Visage Pure & Natural Reinigingsmelk en Pure & Natural Tonic dit zijn twee producten die vorige keer ook in mijn opgemaakt zaten. Ik zei toen dat ik ze niet opnieuw zou kopen, maar ik had nog twee back-ups omdat ze een keer 50 cent waren per stuk. Daarom besloot ik ze alsnog op te maken, terwijl ik ze niet erg fijn vind.

Re-buy? Nee dus, haha. Ik heb nu de tonic en reinigingsmelk van Dr van der Hoog in gebruik van de Purity lijn en die bevalt mij veel beter!

Dit waren de dingetjes die ik weer heb opgemaakt deze maand! :-)

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...